№ |
Тема |
Дом. завдання |
|
||
1 |
Прочитати тему 1.Виконати завдання на стор.9 (1-усно, 2,4-письмово) |
|
|||
2 |
Прочитати тему 2.Виконати завдання на стор.13-14 (1-усно, 2,3-письмово) |
|
|||
3 |
Прочитати тему 3. Виконати завдання на стор.19 (1-усно, 2-4-письмово) |
|
|||
4 |
Прочитати тему 4.Виконати завдання на стор.23 (1-усно, 2,4-письмово) |
|
|||
5 |
Прочитати тему 6.Виконати завдання на стор.37 (1-усно, 2,3-письмово) |
|
|||
6 |
Прочитати тему 5.Виконати завдання на стор. 29-30 (1,2-усно, 3,4-письмово) |
|
|||
7 |
Урок узагальнення та тематичне оцінювання з теми «Правила і закони у суспільстві й твоєму житті» |
Повтор. матеріал тем 1-6 |
|
||
8 |
Прочитати тему 7.Виконати завдання на стор.50 (1-усно, 2, письм., 3 або 4-письмово на вибір) |
|
|||
9 |
Прочитати тему 8.Виконати завдання на стор.54 (1-усно, 2,3-письмово) |
|
|||
10 |
Прочитати тему 9.Виконати завдання на стор.57-58 (1,3-усно, 2-письмово) |
|
|||
11 |
Прочитати тему 11.Виконати завдання на стор.69 (1,2-усно, 3,4-письмово) |
|
|||
12- |
Прочитати тему 10 (п.1-3). Виконати завдання на стор.62 (1,2-усно, 3-письмово) |
|
|||
13 |
Як громадяни беруть участь у житті демократичної держави(урок 2) |
Прочитати тему 10 повністю. Виконати завдання на стор.65 (1,2-усно, 3,4-письмово). Повтор.теми 7-11 |
|
||
14 |
Урок узагальнення та тематичне оцінювання з теми «Ти ‐ людина, значить, маєш права» |
Повтор. матеріал тем 7-11 |
|
||
15 |
Прочитати тему 12. Виконати завдання на стор.77 (1,3-усно, 2,4-письмово) |
|
|||
16 |
Прочитати тему 13.Виконати завдання на стор.82 (1,2-усно, 3-письмово) |
|
|||
17 |
Прочитати тему 14.Виконати завдання на стор.89 (1-усно, 2,3 -письмово) |
|
|||
18 |
Опрацювати опорний конспект, повтор.тему 12 |
|
|||
19 |
Прочитати тему 15 п.1-2.Виконати завдання на стор.95 (1,3-усно, 2,4-письмово) |
|
|||
20 |
Прочитати тему 15 повністю. Виконати завдання 9 на стор.97 та завд. 3 на стор.99 (письмово) |
|
|||
21 |
Прочитати тему 16.Виконати завдання на стор.105-106 (1,2-усно, 3-письмово) |
|
|||
22 |
Прочитати тему 17.Виконати завдання на стор.110 (1,2-усно, 3,5-письмово) |
|
|||
23 |
Прочитати тему 18.Виконати завдання на стор.116 (1,2-усно, 3-письмово) |
|
|||
24 |
Прочитати тему 19 п.1-2.Виконати завдання 4 на стор.120 (підг. до співбесіди) |
|
|||
25 |
Прочитати тему 19 повністю. Виконати завдання на стор.123 1,3-усно, 2,4-письмово) |
|
|||
26 |
Прочитати тему 20 Виконати завдання на стор.128 1,2,4-усно, 3 –письмово. Повтор.теми 12-19 |
|
|||
27 |
Тематичне оцінювання з тем «Закони в житті твоєї сім'ї» і «Твої права у трудових ї відносинах» |
Повтор. матеріал тем 12-20 |
|
||
28 |
Прочитати тему 21.Виконати завдання на стор.137 (1,2-усно, 3-письмово) |
|
|||
29-30 |
Прочитати тему 23 п.1-2.Виконати завдання на стор.148 (1,2-усно, 3,4-письмово) Прочитати тему 23 повністю. Виконати завдання на стор.153(1,3,4-усно, 2-письмово) |
|
|||
31 |
Що таке кримінальна відповідальність і кримінальне покарання |
Прочитати тему 24. Виконати завдання на стор.157 (1,3-усно, 2 - письмово) |
|||
32 |
Прочитати тему 22.Виконати завдання на стор.143 (1-усно, 2,3-письмово) |
||||
33 |
Прочитати тему 25.Виконати завдання на стор.163 (1,4-усно, 2,3-письмово) |
||||
34 |
Прочитати тему 26.Виконати завдання на стор.169 (1,4-усно, 2-письмово). Повтор. теми.21-25 |
||||
35 |
Повтор. матеріал тем.21-26 |
||||
ОСНОВИ ТЕОРІЇ ДЕРЖАВИ
1. Вступ до “Основ
правознавства”.
2. Історичний аспект виникнення держави та
права.
3. Загальна характеристика
держави та державної влади.
4. Державний лад. Форми
правління.
5. Державний
лад.
6. Особа, суспільство,
держава.
7. Особливості взаємовідносин
держави і суспільства.
8. Повторювально-узагальнюючий
урок.
ОСНОВИ ТЕОРІЇ ПРАВА ТА ПРАВОВІДНОСИН
9. Поняття і загальна
характеристика права.
10. Поняття і структура правової
системи.
11. Правовідносини.
12. Правовідносини
ч.2.
13. Правопорядок і
законність.
14. Правопорушення.
15. Юридична
відповідальність.
16. Повторювально-узагальнюючий
урок.
ОСНОВИ ПУБЛІЧНОГО ПРАВА УКРАЇНИ
17. Конституційне
право.
18. Основні права, свободи і
обов’язки громадян України.
19. Особливості організації
державної влади і місцевого самоврядування в Україні.
20. Особливості організації
державної влади і місцевого самоврядування в Україні.
21. Фінансове
право.
22. Адміністративне
право.
23. Екологічне
право.
24. Кримінальне право.
25. Кримінальна
відповідальність.
26. Повторювально-узагальнюючий
урок.
ОСНОВИ ПРИВАТНОГО ПРАВА УКРАЇНИ
27. Цивільне право.
Правочини.
28. Цивільно-правова
відповідальність.
29. Сімейне право. Житлове
право.
30. Земельне право.
31. Трудове
право.
32. Трудове право
ч.2.
33. Повторення.
34. Повторювально-узагальнюючий урок
Розробки уроків у відповідності до “Програми для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія
України. Всесвітня історія. 5-9 класи»” (2013 року).
Завантажити календарно – тематичне планування можна тут.
№ | Тема | Уроки | Презентація | Додаткові матеріали | Статті до теми |
І семестр Розділ І. Звідки і як історики довідуються про минуле |
|||||
1 | Що таке історія | Урок | |||
2 | Як пов’язані історики і час | Урок | |||
3 | Як пов’язані історія і простір | Урок | |||
4 | Про що можна дізнатися з історичних карт | Урок | |||
5 | Що таке речові історичні джерела | Урок | |||
6 | Практичне заняття. Про що можна дізнатись із сімейного альбому | Урок | |||
7 | Чому писемні джерела важливі для вивчення історії | Урок | |||
8 | Чому мова є джерелом знань про минуле | Урок | |||
9 | Що можна дізнатись про минуле з географічних назв | Урок | |||
10 | Практичне заняття. Які назви навколо нас зберігають пам’ять про минуле | Урок | |||
11 | Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Звідки і як історики довідуються про минуле» | Урок | |||
Розділ ІІ. Про що і про кого розповідає історія | |||||
12 | Про кого розповідає історія | Урок | |||
13 | Що називається історичними подіями та явищами | Урок | |||
14 | Як жили давні мешканці України | Урок | |||
15 | Чим уславилися князі Київської Русі | Урок | |||
16 | Як українське козацтво прославилось у битвах і походах | Урок | |||
ІІ СЕМЕСТР |
|||||
17 | Якими були місто і село в Україні у XVІІ – XVІІІ століттях | Урок | |||
18 | Як відкриття Харківського університету сприяло розвитку української культури | Урок | |||
19 | Які події називаються Українською революцією | Урок | |||
20 | Чому війна залишається в пам’яті українського народу | Урок | |||
21 | Коли і як утворилась сучасна Українська держава | Урок | |||
22 | Практичне заняття. Про кого і про що розповідає історія рідного краю | Урок | |||
23 | Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Про що і про кого розповідає історія» | Урок | |||
Розділ ІІІ. Які пам’ятки є частиною історії | |||||
24 | Чому храми та ікони є пам’ятками історії України | Урок | |||
25 | Софійський собор і Києво – Печерська лавра. | Урок | |||
26 | Що давні книги та мініатюри розповідають про минуле | Урок | |||
27 | Яку роль в історії відігравали замки і палаци | Урок | |||
28 | Які історії можуть розповісти вулиці та площі | Урок | |||
29 | Чому парки і сади є культурним надбанням України | Урок | |||
30 | Практичне заняття. Які історичні пам’ятки вашого рідного краю розповідають про минуле | Урок | |||
31 | Практичне заняття.Моя уявна подорож історичними місцями України | Урок | |||
32 | Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Які пам’ятки є частиною історії» | Урок | |||
33 | Узагальнення до курсу «Роль громадян, історичної науки, музеїв та архівів у збереженні минулого України» | Урок | |||
34 | Повторення теми «Звідки і як історики довідуються про минуле» | Урок | |||
35 | Повторення теми «Про що і про кого розповідає історія» | Урок |